hei en sitekään pääsyt kouluun koska auto ei lähtenyt käyntiin
mutta äiti vieminut holtinniemeen tänään tulee yks kaveri kylään mutta koskahän ei ole varma koska hän ei ole kysynyt mutta minä soitan hänelle
tänään ihmettelin mistä tuo ääni tulee
mutta se tuli autosta koska siinä lämitin teki sen äänen sen jäl keen tein äitin kanssa siivosintallia sen jälkeen teinlumi töitä![]()
sitten tulin sisälle ja hain postin ja söin.
maanantai, 10. tammikuu 2011
Kommentit